Zoeken naar:

Donderdagavondrit
Vanaf april tot september vertrekken we donderdagsavonds om 19.00 uur vanaf het clubhuis voor rit van ongeveer 80 km, de eerste rit is een beetje afhankelijk van de weersomstandigheden. In oktober wordt er nog op de zondagochtend gereden voor een rit van 80-100km. Clubhuis geopend om 10:00 uur. Vertrek om 10:30 uur.

Zondagmorgenrit
Als er voldoende belangstelling voor is willen we volgend jaar vanaf eind april op zondagmorgen gaan toeren. De bedoeling is om vanaf 10.00 uur te verzamelen in het clubhuis en na een kopje koffie om 10.30 uur te vertrekken voor een rit van 80 – 100 km.

BBQ rit
De jaarlijkse BBQ toerrit (ongeveer 100 km start 10:30) is op 5 september met in de middag om 15:00 uur de BBQ voor leden (en partners). (Is inmiddels geweest)

Pannenkoekenrit
De pannenkoekenrit staat gepland op 10 oktober 2021.

Nieuwjaarsreceptie
Door de coronamaatregelen hebben we helaas moeten besluiten dat er in 2021 geen nieuwjaarreceptie is.

Jaarvergadering
De jaarvergadering staat voor volgen jaar gepland op vrijdagavond 12 maart. We zullen de berichtgevingen volgen en zien of en hoe dit dan eventueel is toegestaan en jullie daar t.z.t. dan over berichten.

Drenthe Toertocht
De Drenthe Toertocht staat gepland 6 juni 2021. Is inmiddels geweest.

Buitenlandweekend
Het buitenlandweekend is gepland in het 2e weekend van juni van
vrijdag 11 t/m zondag 13 juni. Door de corona is dit natuurlijk nog onzeker en
is er ook nog geen definitieve afspraak omtrent plaats en/of hotel. I.v.m.
corona gaat deze niet door.