Zoeken naar:
Pannenkoekenrit

Aankomende zondag 10 oktober is onze jaarlijkse Pannenkoekenrit. De lengte van de route is 200 km.  Aanmelden voor de 200 km kan op: https://knmv.nl/evenement/pannenkoekenrit/ of ter plaatse in het clubhuis.

Inschrijving vindt plaats tussen 09:00 en 11:00 uur.

De route kan gereden met GPS en is de week voor aanvang op te vragen door een mail te sturen naar info@motorclubhoogeveen.nl
Geen gps, of rij je liever mee met één van onze voorrijders? Deze vertrek rond 10:00 uur.

Er is ook een route van 100km beschikbaar. Inschrijving kan alleen ter plaatse in het clubhuis. De route is verkrijgbaar voor GPS. Ook voor deze route is een voorrijder beschikbaar. Vertrek van de voorrijder is om 11:00 uur.

Inschrijfkosten voor niet leden zijn € 5,00

Na afloop worden er pannenkoeken gebakken in het clubhuis.

Zondagochtenrit

In plaats van de donderdagavond wordt er in de maanden september en oktober op de zondagochtend worden gereden. Het clubhuis is dan geopend vanaf 10:00 uur voor een kop koffie waarna om 10:30 gestart wordt voor een toerrit van ongeveer 80 – 100 km. Tussen 12:00 en 12:30 uur zijn we weer terug.